Serdecznie zapraszamy na kolejny warsztat z cyklu Akademia Biznesu IPH pt. „Prototypowanie i Badanie Rynku”, który odbędą się 26 września o godzinie 16:00 w Akademii Tarnowskiej w Tarnowie, sala B26 (budynek B). Zajęcia poprowadzi – Bartłomiej Świstak Piotrowski konsultant strategii w biznesie, Lider Eksperymentalnej Agencji Reklamowej, ekspert fundacji Kraków Miastem Start UP’ów. Zapraszamy wszystkich zainteresowanych zarówno osoby które dopiero planują założenie […]
Najważniejsze tematy Forum Krynica związane były z rozwojem gospodarczym Województwa Małopolskiego. Województwa, które według jury konkursu Europejski Region Przedsiębiorczości, w którym zasiadają przedstawiciele najważniejszych unijnych instytucji, w tym Komitetu Regionów UE i Komisji Europejskiej wyróżnia się wybitną i innowacyjną strategią przedsiębiorczości. Małopolska, jako jedyny region w Europie, została przez to jury doceniona aż dwukrotnie – […]
12 czerwca na Akademii Tarnowskiej odbyło się pierwsze spotkanie w ramach tegorocznej edycji #AkademiaBiznesuIPH, już wkrótce po przerwie wakacyjnej. Drugie spotkanie w ramach Akademii Biznesu 11 września 2024, natomiast trzecie spotkanie 26 września. Po zakończeniu szkoleń będzie można przystąpić do hacatonu, którego wyniki zostaną przedstawione na Targach Innowacji 2024 w dniu 24 października. Centrum Transferu […]
14 czerwca Aula im. Jana Szczepanika Akademii Tarnowskiej znów stała się miejscem dyskusji na temat powiązań i zależności między nauką, sektorem prywatnym i administracją państwową podczas III edycji Forum „Nauka-Gospodarka-Biznes”. Prelegentami I panelu „Nowe wyzwania współczesnej gospodarki, czyli problem migracji” byli: JM Rektor Akademii Tarnowskiej dr hab. Małgorzata Kołpa, prof. AT, Wojewoda Małopolski dr inż. […]
Program LIDER XV jest konkursem organizowany przez Narodowe Centrum Badań i Rozwoju (NCBR), skierowany do młodych naukowców, w ramach którego mogą oni uzyskać dofinansowanie na realizację własnych projektów badawczo-rozwojowych. NCBR kładzie szczególny nacisk na poszerzenie kompetencji młodych naukowców w samodzielnym planowaniu prac badawczych oraz zarządzaniu własnym zespołem badawczym. Projekty powinny obejmować badania o charakterze aplikacyjnym […]